Sluitingsactiviteit 2012

Gepubliceerd op 20 november 2012 om 14:14

.

Vandaag zondag 18 november staat de sluitingsactiviteit op het programma. Hoe, wat, waar is slechts bij de organisatie bekend de overige deelnemers weten nog van niets of hebben slechts een vermoeden. In totaal  zijn we met 11 leden en 8 partners. Van de leden zijn enkel Thei, Jos, Ruud en Jeffrey er niet bij. Rond 13:30 uur verzamelt zich iedereen op het Keerend, waarna we met auto’s richting Nuth vertrekken. Piet heeft voor alle zekerheid een schone string aangetrokken omdat hij verwacht dat we naar een parenclub zullen gaan. Het kledingadvies voor Brigit van Jack was, bikini en handschoenen tegen de kou. Eenmaal in Nuth aangekomen lopen we door een smal steegje. Zou Piet dan toch niet voor niks een schone string hebben aangetrokken. Helaas voor hem en een geluk voor de overige deelnemers belanden we in het mooie schietlokaal van Handboogschutterij "St Hubertus". Nadat we welkom zijn geheten, uitleg hebben gekregen en de eerste consumpties en snacks zijn genuttigd worden de groep in tweeën verdeeld. Een sterke groep, die het slechtste materiaal krijgt, en een mindere groep. (Nee grapje he!) Al snel vliegen de pijlen boven, langs, onder maar ook op het bord. Sommige hebben toch aanleg voor dit soort werk. Na wat oefenen komen de echte Winnetous en Robin Hoods naar boven. Andere komen niet verder tot niveau Kluk Kluk, enkel de veer ontbreekt. Ook de smoesje nemen toe. Scheve boog, verkeerde pijlen, vormgebrek, omgekochte scheidsrechter of begint de alcohol al zijn werk te doen. Sommige dames doen het zeker niet onder voor de heren, maar dit kan ook toeval zijn. (alweer een grapje) Na een tweetal schietrondes blijkt dat met name Roger en Febian het goed gedaan hebben. Er wordt afgesloten met een afvalronde waarbij het bord steeds verder naar achter wordt verplaatst. Joshua wint dit bij de heren en Elles bij de dames. Beide ontvangen een kleine attentie hiervoor. Vervolgens worden Uge en Jo nog bedankt door de Alpengroep 2012, en ook Els en Nic ontvangen een attentie als dank voor het elke zaterdagmorgen beschikbaar stellen van de keuken en de hersteldrank die na afloop van sommige ritten werd verstrekt. Nadat ook Christian, door Nic uitgebreid, middels een sinterklaasgedicht, is bedankt voor hetgeen hij afgelopen jaar voor de club heeft gedaan en daarbij verrast wordt met een tas cadeaus, bedanken we de gastvereniging en vetrekken we rond 17:00 richting “de Meule” in Genhout om de dag op een gezellige manier af te sluiten met een 3 gangen diner en het daarbij behorende drankje. Daarna vertrekt rond 21:00 uur iedereen weer naar huis.

Het was een mooie afsluiter van een zeer geslaagd seizoen. Natuurlijk dank aan iedereen die een bijdrage heeft geleverd om dit te realiseren. Febian de “penningmeester”, Christian de webmaster, Arnaud, Jack, Christian, Febian en Nic als organisatoren van de vakantieweek of weekend, en natuurlijk ook de wegkapiteins en zij die kopwerk hebben verricht, dus eigenlijk iedereen.

Voor de foto's klik hier.

Geplaatst door admin