WTC "aan de Meule" fietsclub in Stein

•  Doel

Doel van deze groep is het organiseren van fietsactiviteiten in groepsverband. Daarbij speelt het sportieve-maar ook het gezelligheidsaspect een grote rol. Deze groep is ontstaan vanuit het Mont Ventoux Challenge-evenement 2008. Een aantal mannen zijn toen blijven fietsen als vriendenfietsclubje. In 2010 zijn er een aantal sponsoren gevonden waardoor het mogelijk werd iedereen een kledingpakket te verstrekken. Tevens werd de naam "aan de Meule"  verzonnen voor de groep. Dit omdat voor het startpunt van de groepstochten  "de Meule" (vroegere bijnaam van de woning) werd gekozen.

• Groepsgrootte
Momenteel bestaat de groep uit 10 personen. In verband met de veiligheid is er voor gekozen dat de groep niet groter mag groeien dan 15 personen.