Ploegpresentatie 2013

Gepubliceerd op 21 april 2013 om 14:11

Vandaag stond de ploegenpresentatie op het programma.

Zondag 21 april rond 9:30 verzamelt iedereen zich op het Keerend, de thuishaven van de Meulemannen, waar we de dag zullen beginnen met een heerlijk uitgebreid ontbijt verzorgd door Els. De mannen komen niks te kort en iedereen laat het zich goed smaken. Natuurlijk is het niet stil aan tafel, vooral Jack heeft nog wel een paar leuke anekdotes. Nadat iedereen vol zit gaan we naar buiten om wat foto’s te maken. Het ziet er allemaal gelikt uit. Een professionele uitstraling en overal is aan gedacht. Sokken in de kleur van de kleding, de bidon die er bij past, een steeds mooier worden site, en zelfs Febian heeft zijn helm aan de kleuren van de kleding aangepast. Als de foto’s gemaakt zijn staat er nog een kort ritje op het programma. Effe lostrappen, de rit van gisteren verwerken en natuurlijk moeten we de kleding nog even uitproberen. Omdat het een vlak ritje betreft zal de geblesseerde Roger ook mee gaan. Enkel Nic en Jeffrey hebben andere verplichtingen. Een rustig ritje via onze zuiderburen. Maar al snel blijkt dat het woord “rustig” voor de Meulemannen een andere betekenis heeft. Het rondje is in totaal 52 km en wordt met een gemiddelde van 31,0 km/uur afgewerkt. Zelf Roger is niet te houden. Hoezo knieblessure. Nadat we nog even napraten gaat iedereen huiswaarts. Kleding is goedgekeurd en aan dat blauw zijn we inmiddels gewend.

Klik hier voor de ritgegevens

klik hier voor de foto's

Geplaatst door admin

de meulemannen

Het is al gedaan, maar wij willen Els nogmaals bedanken voor het heerlijke ontbijt en het werk wat ze ermee gehad heeft. We hebben er super op gefietst dus graag komende zaterdag weer. Nee grapje! Nic ook bedankt want die zal de tafels en stoelen wel verplaatst hebben.

Christian, Pieter, Roger, Arnaud, Febian, Chiep, Roger enJoshua

Els

Hoi Meulemannen, het is graag gedaan
als het jullie gesmaakt heeft ben ik ook tevreden. En zal er zeker nog een volgende keer zijn, groetjes Els

Els

Hoi mannen, Febian is namens de meulenmannen een prachtige boeket bloemen komen brengen. Graag wil ik jullie allemaal hiervoor bedanken.
Groetjes Els.