Born

BORN: SUPERIOR SPORTS CARE

Het begon allemaal in 1985, toen voormalig wielrenner en apotheker Drs. Wim Jennen de basis legde voor het concept BORN door maar liefst dertig sportvoedingsproducten te ontwikkelen. Samen met diverse Olympische, Europese en wereldkampioenen in diverse sporten werden de producten verder ontwikkeld. Nauwkeurige evaluatie en fine-tuning leverden  een uniek concept van sportvoeding en sportverzorgende producten op, die voor, tijdens en na een sportieve of actieve inspanning gebruikt kunnen worden.

Inmiddels maken diverse sportploegen en atleten gebruik van de BORN producten. Meerdere internationale topclubs op het hoogste niveau maken gebruik van de kennis en producten van BORN. Diverse sportbonden hebben BORN omarmd als hun partner en Olympische sporters maken met succes gebruik van de BORN herstelproducten. Geen enkel product bevat stoffen die op de dopinglijst staan. Daarnaast is BORN partner van het Nederlands Zekerheidssysteem Voedingssupplementen Topsport (NZVT).

Voorbereiden  voor een topwedstrijd of herstellen na een sportieve inspanning? Voor ieder moment is er een passend product. Een uniek concept: BORN is jouw supporter!