KNWU

Goed nieuws voor alle sportieve fietsers in Nederland en Belgie! De KNWU heeft een zeer voordelig lidmaatschap: het basislidmaatschap voor maar € 11,50

Voor maar € 11,50 per jaar ben jij tot en met 31 december 2018 goed verzekerd tijdens trainings- en toertochten en ontvang je een unieke KNWU ledenpas waarmee je korting krijgt op KNWU evenementen en toertochten. Aan het einde van het jaar wordt het lidmaatschap automatisch voor je verlengd.

Wil jij vanaf nu ook goed verzekerd de weg op en profiteren van alle voordelen van het KNWU-lidmaatschap? Schrijf je dan vandaag nog in op knwu.nl/proeflid.

Waarom extra verzekeren?

De standaard verzekeringen bieden helaas niet altijd een volledige sportverzekering. Daarom heeft de KNWU een aanvullende verzekering speciaal voor wedstrijd- en sportieve fietsers. Als basislid ben je dus al aanvullend verzekerd voor o.a. het fietsen in groepen.

Wat doet de KNWU voor mij als sportieve fietser?

Wij komen op voor jouw belangen, net als voor alle sportieve fietsers in Nederland. Ook delen we graag onze kennis op het gebied van topsport en bieden we je als lid korting en voorrang op unieke wielerevenementen. Tot slot kunnen wij dankzij jouw steun de jeugd laten kennismaken met deze prachtige sport en wielertalent zich verder laten ontwikkelen.