ASPIRE Global Group BV is een dienstverlenende organisatie die zich richt op “Matchmaking” in het breedste zin des woords. ASPIRE Global Group BV, een gezonde organisatie met een overzichtelijk aantal professionals.

We zijn persoonlijk in onze benadering naar zowel investeerders als opdrachtgevers. Wij verkiezen overzicht en betrouwbare mensen boven een grote onoverzichtelijke onderneming. Dit is ook de reden dat we al meer dan 25 jaar de relatie met opdrachtgevers in stand hebben weten te houden én verder hebben uitgebouwd.

Onze pragmatische aanpak in combinatie met onze hoge eisen betekent niet alleen kwaliteit, maar betekent ook het vermogen om snel te handelen en om ons aan te passen en mee te denken in de wensen van onze opdrachtgevers en business partners. We selecteren onze projecten zorgvuldig om de gevraagde kwaliteit waar te kunnen maken. Dit geldt voor onze totale organisatie voor zowel “Business Matching” als “Marketing & Communication”.

Ons motto  "Making a perfect connection"  is dan ook niet zomaar ontstaan.

ASPIRE Global Group BV

Keerend 58